Missbell

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

somebody that I used to know.

Av Maria Ulander - 20 augusti 2012 21:15

Tja!
Sitter hemma och fryser om tårna, har varit på en liten utflyckt med mamma å Jasse å alla hundarna.
Det var på took för kallt för ett dopp, enligt mig iaf, Mamma ja hon badade. Det gör hon alltid. Typ.

Har inte bloggat på länge och det är inte pga att jag inte haft tid lr liknande..utan jag har varit utan internet i flera månader :/

Inte ok!
Men i Fredags fick jag äntligen det. Det var nåt tjorv med uttaget i nya läggan. Internetleverantören kunde inte se att jag var ansluten till stadsnätet...:  
Blev många mail å ett antal samtal, men nu så!


Har väldigt mycket att dela med mig om...får bli uppdelat i mer än ett inlägg känner jag   


Sommaren har varit mestadels bra, har ju spenderat största delen av semestern i Götebog, det var toppen!
Det ända dåliga var väl att jag var rätt sjuk, magen krånglade å så blev jag jätteförkyld...var inte så varmt.
Hann med både ö-livet och Liseberg och en tripp till Tova   


Nu i helgen har jag haft Tova på besök en natt och så sov jag även en natt hos henne.
Vi fotade och låg uppe och pratade på nätterna, precis så som förr.
Älskar dig vännen.


Bjuder på lite bilder från i helgen, håll till godo!                        


sPå återseende!
Puss/ M



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Ulander - 20 maj 2013 22:40

Godkväll! Nu tänkte jag berätta lite mer om Loka och Elvis valper och om min nya familjemedlem Gibbe. Loka fick ju två hanar oh två tikar, valde att döpa dom efter nordiska asagudanamn. Ljusbrun hane; TorGrå hane; Balder Ljus beige tik...

Av Maria Ulander - 16 april 2013 20:45

Hej!Det var ett tag sen, hade som mer eller mindre lagt ner bloggen.Men kom på att jag vill fortsätta. Det har hänt väääääldigt mycket sen jag skrev sist! Har ingen aning om var jag ska börja.. Sist jag skrev så var en av mina ögonstenar ...

Av Maria Ulander - 23 augusti 2012 11:56

Igår hände något väldigt hemskt!Min minsting ( Loka) blev jättesjuk   I Måndags var jag och mamma och min kompis Jasmine + alla tre hundar ( Likko, Loka och Elvis) på utflykt.Eftersom jag försöker ta körkort så var vi ute och övningskörde, vi for til...

Av Maria Ulander - 4 juni 2012 22:42


Tjosan!Måndag idag, har ju som sagt varit väldigt sliten i helgen. Trotts detta tvingade jag själv att dammsuga, skura och diska så nu är det någorlunda fint här hemma. Härligt! :)   DET GÅR FRAMMÅT MED FLYTTEN!!!!   Ja faktiskt...det är sant...

Av Maria Ulander - 3 juni 2012 19:46


Sitter hemma i min lilla lägenhet, har tänt lite ljus och lyssnar på musik.Har ont i kroppen och känner mig allmänt hängig, inge kul!Varit ledig i helgen, skönt!Hade så såå mycket att göra, men det har inte blivit så mycket gjort...har inte haft nån ...

Ovido - Quiz & Flashcards