Missbell

Alla inlägg under maj 2012

Av Maria Ulander - 6 maj 2012 19:01

Hey!


Har just varit och handlat...ett paket färska jordgubbar slank ner i korgen av bara farten. Tur var det! Sitter här och avnjuter dom nu. Utomhus är det kallt, det har snöat sen igår och inte lite heller...hallå vi är i maj månad nu!!! Vill ha sommar, INTE vinter igen! Som om vintern inte är nog lång här uppe som det redan är. Nä Hujja..


Ska försöka skita i det dåliga vädret för inom mig blomstrar vår/sommarkännslorna!


Har tillbringat helgen i goda vänners lag, men även till stor del med min underbara pojkvän Kenny...På Fredagen grillade älsklingen och jag, sen kom det förbi tre kompisar. Vi spelade roliga spel och mysdrack, sen senare på kvällen bar det av till Opera. Trevlig kväll i det stora hela! Blev många skratt och mycket dansande och kanske nån öl för mycket...hihi..


På Lördagen var jag med på en loppis och sålde lite saker, det var en intressant upplevelse! :)
Sen på kvällen var jag så trött att jag somnade framför en film hos hjärtat.


Idag har jag hållit på att städa hela lägenhen, det kommer folk imorrn och kikar på den. Spännande.
Var väl det jag hade att dela med mig av nu.


Ha det så bra!

/M
           

Ovido - Quiz & Flashcards