Missbell

Alla inlägg under september 2011

Av Maria Ulander - 8 september 2011 15:51

Hej hopp!
Så var sommaren nästan över, i alla fall om man bor här uppe i norr.
Min sommar har gått oändligt fort, det har hänt massor!
OCH som vanligt suger jag på att uppdatera..men men...det vet ni redan :/



I Maj var jag och Fina Tova i London ett par dagar, det var spännande! :)
Första gången lilla jag var utomlands, oj oj :D


Nu i Juli var jag, mamma och systrarna samt lilla Elvis i Göteborg. Kul som vanligt!
Fast, jag mådde väl inte jättebra...:/
Nåja livet går både upp och ner så är det..mår betydligt bättre nu! :D

Kanske är det för att jag vet var vi står nu?

Var jag står.


Sen i Aygusti var jag ett par dagar till Stockholm med supersöta Jasmine :)

Det var AWSOME! OCH vet ni?
Jag hittade skitbra där..det trodde jag inte,

Har ju bara varit i huvudstaden en gång innan...det ni!


Nu är jag hemma i Jokkmokk igen och jobbar och står i.

Vardagen blir fort grå om man tillåter den att bli det och jag vägrar!
Nej då. Här ska inget bli grått.

Jag har äntligen börjat ta tag i mig själv, träna..äta nyttigt och ha en massa egentid..sånt som lätt försummas under vardagens stress och bestyr.

Men från och med NU står jag och mina behov överst :)


Lilla bus (Elvis) är bland det bästa som någonsin har hänt mig. Han skänker mig en sån otrolig lycka, blir glad bara av att se honom..



Tänk att det hände...IGEN.
Jag trodde aldrig det skulle bli så. För en sekund var du min igen.

DET...var himelskt.

Men precis som förut..blev det inte så som jag önskat. Men det är lugnt, det lilla, korta..avskedet? var allt jag behövde för att inse att det är över.


Inte för att jag inte kommer att drömma om dig igen, fantisera att just DU håller om mig..

MEN från och med nu så vet jag..att det kommer aldrig att bli vi. Inte på samma sätt som då iaf.


Relationer har satts på prov, vänskaper har tagit slut och nya har skapats.

Den som lever får se, kanske är det bara att låta tiden visa vad som händer? ;)

Nu ska jag kila vidare, men vi hörs! :)


Bjussar på lite pix!


/ Eran Mia



             

Ovido - Quiz & Flashcards