Missbell

Alla inlägg under februari 2012

Av Maria Ulander - 15 februari 2012 15:49

Tja!
Sitter hemma och lyssnar på lite lugn musik och bara myser.


Har alldeles nyss haft besök av Tova och hennes Kevin. Väldigt trevligt må jag säga! :)
Vi hade så såå mycket att prata om, även om vi fick begränsa oss lite då vi faktiskt hade manligt sällskap med oss...hihi.Vi har druckit te och proppat i oss en massa kakor. Ja, ibland får man faktiskt det...hur onyttigt det än må vara.


Om jag ska reflektera över dagen än så länge, så har den varit både bra och dålig..men mest bra! :)


Vaknde med ett ryck av att det ringde i min telefon, hade försovit mig. INTE bra!
Men fick skjuts av K så det löste sig :)


Möttes av ganska sura miner på jobbet, iaf av vissa...mindre kul det.

Sen blev det hemmagjord Kalopps och det var smarrigt.

Efter jobbet gick jag och handlade med Jasse, sen kom Kevin och Tova och plockade upp oss.

Blev fika och en massa surr som jag berättade och nu har jag just dammsugit och ska strax börja med middagen. Blir finmiddag. K kommer snart, vad jag längtar!


Har donat med dammsugare till jag nästan blev tokig, det var nåt stock i den så den ville inte suga -,-

Meeeen skam den som ger sig! :D


Ha det!
Wish me  luck for toooooooooooknight!
Puss/ M

     

Av Maria Ulander - 6 februari 2012 18:22

Hej!
Det har varit den årliga Vintermarknaden i Jokkmokk i helgen. Mysigt som bara den, bara alldeles för kallt?
Har varit ca -40 och då ljuger jag inte, inte det minsta...brr!


Har jobbat hela helgen, men hann gå en kortis på marknaden på Lördagen. Köpte strumpor, nöjd tjej alltså! :)
Gick även ut några av kvällarna, men tog det lugnt. Ville ju inte vara bakis på jobbet, nä hujja.
Men på Lördagen drack jag lite mer, hade det roligt ute. Iaf största delen av kvällen...


Marknaden gav mig mycket att fundera över. Hände som sagt mycket. Både bra och mindre bra saker. Vill dock tacka alla mina fina vänner för att ni finns...<3



Nu idag har jag varit på planeringsdag med jobbet, det gick väl..sådär.
Sen har jag bara tagit det lugnt, fastnade i soffan.
Haha...
Ska snart göra mig i ordning, ska på middag med två fina kompisar :)


Åh...du får mig att känna så mycket. Ditt sätt att vara...åh, jag finner inga ord.

Your touch is magnetizing, leavs my body glowing...



Ha det så bra! På återseende sötnowsar!
Puss/ M


 

Ovido - Quiz & Flashcards