Missbell

Alla inlägg under juli 2011

Av Maria Ulander - 6 juli 2011 00:29

Hello!
Är verkligen en nattuggla, tyvärr på många plan...med tanke på att jag tex har ett heltidsjobb som består av aslånga dagar och där arbetsuppgifterna är både fysiskt och psykiskt tunga. Ofta jobbar jag 07.00-16.00 och har en rast på 30 min...eller 12.00-21.15...PUH Det här nattlivet är krävande, men fastnar allt för ofta vi datorn eller nåt annat. blir pigg på kvällen, kan rusta och dona med allt möjligt, får för mig att baka, plantera blommor, se film eller bara ligga och läsa. Tror detta beror på att jag har så mycket jag vill göra och för att man är lite uppe i varv då man kommer hem. Har dock alltid varit en kvällsmänninska..men natt?! Hmm, nja.


Nåja, ska försöka vända tbx dygnet, sover nu ofta bara mellan 2-5 timmar per natt..inte det bästa i långa loppet. Väljer att skylla det hela på att det är midnatts..sol (A)


Så är vi här igen...du lurar mig med ord..


Ja det är du, kanske luras jag också..nä.

Har ingen aning om vad du vill och känner ändå att det inte är det viktigaste. Är bara glad att vi har varandra..igen. Tror aldrig riktigt att det var ett förväl vi tog..då för längesen.


Vet inte vars detta kommer leda och vet inte m jag vill veta det heller, vågar inte ens spekulera. Är bara glad. Borde jag det? Vet inte..


Samtidigt har jag gort illa två av de personer som står mig närmst, allt i detta förvirrade tillstånd. Fast jag hade ändå inte kunnat göra något annat i slutändan. Man kan inte ge om man inte kan..tyvärr känner jag det inte. Det där som ni känner.

Förlåt, gör nog ett misstag på vissa sätt..men när jag inte vet så brukar jag försöka gå på min magkänsla och lyssna på min inre röst. Detta gör jag nu.



En annan sak, om du vill ha mig i ditt liv så bete dig.
Behandla mig med respekt för..jag behandlar dig med det.

En gång var vi bästa vänner..men det var då.


Ska kila och hämta min förhoppningsvis torra tvätt..tjuvtvättar i natt igen..fy!
Nä men..ska smyga så jag inte väcker någon!


Ha det så bra!
Saknar för övrigt min vlm-bruuuuuuuuuudar asigt mycket

Ses snart hoppas jag :)


Har jag sagt att jag har färgat mörkt hår igen och fixat hårförlängning..vad tycks? :)

  / M

Ovido - Quiz & Flashcards