Missbell

Alla inlägg under april 2012

Av Maria Ulander - 19 april 2012 19:40

Hej!
Lite sporadiskt med inslägg, I know :/


Nå men nu har då äntligen våren infunnit sig i lilla Jokkmokk. Det droppar från taken och snön smälter sakta men säkert undan. Snaaaaart sommar, yay!


Känner hur vårkänslorna tar vid, blir på så bra humör! Vill bara ha sommar nu..nu...NUU!!! Är nog på sommaren alla vissna trötta själar vaknar till liv...Jag tror det. För mig är det då så. Går som i ide på vintern, Orkar inte mycket, vill bara sova.

Trotts att just sömnen varit en bristvara för mig så har jag övervintrat ganska bra! :)


Blev inte så många turer med skotern i år, men några iaf! :)
Lovar mig själv att det ska bli fler nästa vinter.


Har ändå, måste jag säga...varit en händelserik vinter. Har hunnit köpa en till hund ( Loka), varit till Stockholm. Träffat en ny pojkvän, hjälpt mamma flytta, börjat träna igen m.m


På tal om flytta, jag har faktiskt lyckats få tag i en liten tvåa, så jag flyttar snart. Jokkmokkshus trodde lägenheten skulle bli ledig nångång i maj/ juni. Lääängtar så jag går sönder typ!!! :D
Ska bli så skönt med ett lite större place!
Inflyttningsfest?
Ja, såklart!!! ;)


Vad kan jag då berätta om nya boet...?
Är i samma område jag bor i nu, får en enorm balkong i söderläge. Närmare tvättstugan OCH såklart större! :)


"Kanske var det tur, att jag föll så djupt...
för det var du som fick min fallskärm att vecklas ut"


Nä nu ska jag ta mig an mitt diskberg...:/
Slänger in lite bilder, ses!
Love/ M                  




Ovido - Quiz & Flashcards